Jak przyciągnąć klientów do wyspy handlowej? Sprawdzone formy reklamy indoorowej

0
521

Reklama indoorowa, czyli reklama zewnętrzna to pełna gama metod, które mają na celu przyciągnięcie potencjalnych klientów wewnątrz obiektów. Doskonale sprawdzają się także na wyspach handlowych w galeriach!

Wyspy handlowe znajdujące się w galeriach handlowych mogą służyć do prowadzenia sprzedaży różnych produktów – kosmetyków, napojów i przekąsek, telefonów komórkowych i akcesoriów czy też gier komputerowych. Na wyspach lokowane są także punkty banków, firm manicure i innych firm usługowych.

Aby wyspa handlowa mogła przyciągnąć uwagę i zachęcić klienta do skorzystania ze swojej oferty, można wykorzystać także specjalne formy reklamy indoorowej. Co wybrać?

Jakie są najbardziej sprawdzone metody reklamy indoorowej?

Aby reklama indoorowa mogła okazać się skuteczna, powinna przyciągać uwagę. Jednocześnie często nie może zajmować ona dużej przestrzeni ze względu na ograniczone wymiary wyspy i przejść wokół niej. Dodatkowo, reklama ta powinna być mobilna, aby po zamknięciu stoiska można było ją schować.

Wśród polecanych w tym wypadku metod znajdują się m.in.:

  • flagi reklamowe, w tym windery – rodzaj flagi na zakrzywionym maszcie,
  • rollupy – reklamy w formie rolety, które są łatwe w rozkładaniu i składaniu,
  • ścianki reklamowe – mogą stanowić tło dla wyspy handlowej w galerii,
  • potykacze i ramki – umieszczane przy stoisku, doskonałe na przykład do prezentacji oferty,
  • stojaki reklamowe – przeznaczone do prezentacji oferty, w formie stojaków plakatowych, wystawowych, galeryjnych,
  • stojaki na ulotki – służące do umieszczenia na nich ulotek, folderów reklamowych, katalogów.

Reklama indoorowa może zatem przybierać różne formy – wszystkie z powyższych doskonale sprawdzą się w reklamie wyspy handlowej!

Gdzie można zamówić reklamy indoorowe?

Aktualnie flagi reklamowe, stojaki, ścianki reklamowe czy potykacze, a także innego rodzaju systemy reklamy indoorowej można zamówić w dobrych agencjach reklamowych specjalizujących się w tego typu rozwiązaniach.

Obecnie zamówienia na produkty reklamowe przeznaczone do reklamy indoor oraz outdoor można składać także za pośrednictwem stron internetowych agencji.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here