Dlaczego warto reklamować się na Facebooku? 3 powody

0
101

Facebook to prawdziwa potęga wśród social mediów. Korzysta z niego średnio 1,6 miliarda ludzi dziennie, co czyni go świetnym miejscem na kampanie reklamowe. Jeśli nadal Cię to nie przekonuje – poznaj 3 powody, dla których warto zareklamować się na Facebooku.

Możliwość interakcji – lepsze wyniki

Tradycyjna reklama internetowa nie pozwala na interakcje z odbiorcą – a siłę social mediów stanowi właśnie możliwość reakcji na Twoje posty.

Współczesna reklama nie tylko zachęca do skorzystania z oferty, ale także skłania do działania. Jeśli Twój odbiorca poczuje, że interesuje Cię jego zdanie, istnieje prawdopodobieństwo, że zaufa właśnie Twojej marce. To właśnie dlatego znane firmy decydują się na prowadzenie fanpage’ów w dynamiczny sposób, zachęcając użytkowników do komentowania czy wyboru reakcji. Jeśli chcesz prowadzić kampanie pełne interakcji, warto powierzyć konta firmowe ekspertom od kampanii na Facebooku.

Możliwość określenia grupy docelowej

W przypadku niektórych reklam czasem działa się trochę na ślepo. Można wykreować profil wymarzonego odbiorcy czy nawet zacząć trafiać do ludzi o konkretnych zainteresowaniach, jednak czasami to wciąż mało.

Facebook tworzą „namacalni” ludzie. Ich profile są jawne, widać, jak reagują na konkretne posty i co im się podoba. Można z tego wyciągnąć wiele istotnych informacji, obserwując konkretną grupę docelową – a w następstwie: poprawić swoje działania reklamowe.

Możliwość bycia… atrakcyjnym

Wizerunek firmy czy marki w świecie social mediów ma duży wpływ na to, jak postrzegają ją odbiorcy. Firmy, które reklamują się na Facebooku odbierane są jako nowoczesne i godne zaufania. Atrakcyjność przekłada się oczywiście na większy współczynnik korzystania z usług firmy. Jeśli chcesz stać się bardziej atrakcyjny dla odbiorców i przeprowadzić skuteczną kampanię reklamową na Facebooku – zajrzyj na stronę domu mediowego z Warszawy.

Reklama na Facebooku wiąże się z wieloma zaletami: stajemy się lepiej postrzegani i nawiązujemy interakcje z odbiorcami, poznając przy tym ich potrzeby. Social media stanowią potężny filar nowoczesnej reklamy – być może to one pomogą Ci odnieść sukces!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here