Dlaczego twoi klienci potrzebują personalizowanych kubków termicznych?

0
19

Zastanawiasz się, który z produktów jest jednym z głównych elementów personalizowanych w reklamie firmowej? Bez wątpienia można powiedzieć, że są to kubki. Zdarzają się osoby, które mają całą kolekcję takich gadżetów. Czy warto więc inwestować w coś, co wykorzystuje większość przedsiębiorstw? Zdania w tej kwestii są podzielone. Alternatywną opcją jest natomiast wybór produktów, jakimi są kubki termiczne z nadrukiem. Te zdarzają się zdecydowanie rzadziej, a ponadto są znacznie bardziej doceniane przez klientów.

Kubki termiczne z własnym nadrukiem to swego rodzaju nowość w obszarze gadżetów reklamowych. Chociaż były one dostępne w ofercie firm zajmujących się przygotowaniem produktów marketingowych, to przedsiębiorstwa nie korzystały z tej opcji zbyt często. Wszystko się jednak zmienia. Konieczne jest dopasowanie się do obowiązujących obecnie trendów, a społeczeństwo doceniło, możliwość zabrania ciepłego napoju w drogę. Dlatego coraz częściej można spotkać reklamowe kubki termiczne – nawet w tramwaju, czy autobusie. W przypadku tego gadżetu bardzo ważna jest jednak jakość. Z tego powodu warto stawiać na sprawdzone kubki termiczne z nadrukiem od OpenGift.

Kubek ze stali nierdzewnej

Kubek termiczny z własnym napisem – dopasowany pod każdym względem

Decydując się kubki termiczne na zamówienie, możesz zaprojektować swój własny model, korzystając z szeregu dostępnych kształtów, rozmiarów, materiałów wykonania, czy rodzajów zamknięć. Najczęściej wybierany kubek termiczny z logo firmy to zazwyczaj wariant wykonany ze stali nierdzewnej o pojemności 400 ml. Warto jednak pamiętać, że to zaledwie jedna z możliwych opcji do wyboru. Osoby, które cenią sobie ekologiczne rozwiązania, mogą postawić np. na modele bambusowe.

Kubki termiczne z nadrukiem – na co zwrócić uwagę podczas jego wyboru?

Kubki termiczne to gadżet, z którego chętnie korzystają zarówno panie, jak i panowie. Jest to uniwersalny produkt, który sprawdzi się na co dzień – niezależnie od tego, czy pracuje się w domu, czy trzeba udać się do biura. Dla swoich klientów możesz wybrać między innymi kubek termiczny z uchem. Ten sprawdzi się w przypadku osób, które nie wyobrażają sobie wypicia zimnej herbaty lub kawy, pracując przy komputerze. Taki gadżet może stać na firmowym biurku, a przez cały ten czas utrzymuje napój ciepłym. Drugim rozwiązaniem są klasyczne kubki termiczne bez uchwytów. Te umożliwiają zabranie ulubionego napoju ze sobą – nie tylko na co dzień, ale także np. na wycieczkę.

Kubek ze stali nierdzewnej

Inną kwestią, na którą powinieneś zwrócić uwagę, jeżeli zamawiasz reklamowe kubki termiczne, jest ich pojemność. Podejdź do tego tematu zadaniowo. Większy produkt to więcej wolnej przestrzeni, a to z kolei idealne miejsce na umieszczenie sloganu reklamowego, logo firmy lub ciekawej grafiki. Dzięki temu kubek stanie się wyjątkowy i zauważalny z daleka, a Twoja marka dzięki niemu będzie znacznie bardziej rozpoznawalna.

Postaw na kubek termiczny z logo firmy wysokiej jakości

Kubek termiczny będzie spełniał swoje zadanie wyłącznie wtedy, kiedy zostanie wykonany z materiałów wysokiej jakości. Przeciętny materiał szybko się zniszczy, co w oczach potencjalnych klientów będzie znaczyło, że same produkty firmy są podobnej jakości i nie warto zwracać na nie uwagi.

Ponadto reklamowe kubki termiczne z lepszych surowców pozwalają na dłuższe utrzymanie wysokiej temperatury napoju. Z kolei specjalne zabezpieczenia gwarantują nienagrzewanie się newralgicznych miejsc, takich jak np. uchwyty. Te z pozoru niewielkie szczegóły mają ogromne znaczenia, a Twoi klienci zauważą je, szybciej niż myślisz. Stawiając na najlepsze gadżety, masz pewność, że będą one przypominać użytkownikowi oraz jego otoczeniu o firmie, od której go otrzymał.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here